loading...
سپیدا دانلود
فرهاد بازدید : 188 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro نرم افزاری کامل برای ویرایش ویدئو می باشد که امکاناتی نظیر ویرایش خلاقانه، افکت های حرفه ای، ضبط از روی صفحه نمایش، ساخت ویدئوهای اینترنتی و ابزار کامل تالیف دیسک را با هم ترکیب کرده است. سرعت بسیار بالا و ابزار ابتکاری آن ، به شما امکان ساخت هر نوع فیلمی ، از فیلم های خانوادگی و اسلایدشو تا انیمیشن های بامزه و ساخت خودآموز از طریق ضبط از صفحه نمایش را می دهد. با استفاده از ابزار کاملا حرفه ای و افکت های خلاقانه این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از تمامی قدرت پردازنده های چند هسته ای ، کارایی نرم افزار به صورت چشم گیری افزایش یافته است. و در نهایت ، پشتیبانی از ویدئوهای HTML5 و تالیف حرفه ای دیسک های DVD و Blu-ray از دیگر امکانات Corel VideoStudio Pro می باشد. کارایی این نرم افزار همانند نرم افزار کمپانی قدیمی Ulead یعنی Ulead Video Studio می باشد که سالهاست با کمپانی Corel ادغام شده است.

Corel VideoStudio نرم افزار کورل ویدیو Corel VideoStudio Ultimate X9 19.3.0.19

 

Corel VideoStudio s نرم افزار کورل ویدیو Corel VideoStudio Ultimate X9 19.3.0.19 Corel VideoStudio s1 نرم افزار کورل ویدیو Corel VideoStudio Ultimate X9 19.3.0.19 Corel VideoStudio s2 نرم افزار کورل ویدیو Corel VideoStudio Ultimate X9 19.3.0.19

Total creativity meets surprising ease of use in VideoStudio Ultimate X9. Tell your story from every angle with the new Multi-Camera Editor. Correct, enhance and add unique creative effects with valuable premium effects apps from our industry-leading partners. And add impact with automatic audio tools that deliver crystal clear sound.

Broaden your creative horizons with an array of professional 64-bit special effects, video cleanup tools, and motion effects that deliver increased speed and power. Worth hundreds of dollars if purchased separately, this FX collection brings more quality, creativity and fun to your videos—all for just a few dollars more than the price of VideoStudio Pro.

سیستم مورد نیاز:

Windows 10, Windows 8, Windows 7, 64-bit OS highly recommended
Intel Core Duo 1.8 GHz, Core i3 or AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0 GHz, or higher

Intel Core i5 or i7 1.06 GHz, or higher, required for AVCHD & Intel Quick Sync Video support
Intel Core i7 or AMD Athlon X4 or higher for UHD or Multi-Camera editing
Intel 6th Generation processor (Skylake) is required for HEVC hardware encoding
2 GB of RAM or higher, minimum 4 GB for Windows 64-bit, 8+GB highly recommended for UHD or Multi-Camera editing

Graphics card supports DXVA2 VLD mode with Vertex and Pixel Shader 2.0 and a minimum of 512 MB VRAM for hardware decoding acceleration
HEVC import requires Windows 10 and graphics card hardware support
128 MB VGA VRAM
Minimum display resolution: 1024 x 768
Windows-compatible sound card
Minimum 6 GB HDD space for full installation
Digital download option available if DVD-ROM drive not available for installation

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

1) ابتدا حتما مطمئن شوید اتصال شما از اینترنت قطع می باشد. سپس اقدام به نصب نرم افزار کنید.
2) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا کنید. پنجره ای برای شما باز می شود؛ گزینه Register Later را انتخاب کنید تا نرم افزار بتواند بدون رجیستر شدن اجرا شود.
3) پس از اجرای کامل نرم افزار و با اطمینان از قطع بودن اتصال اینترنت (مجددا)، نرم افزار را ببندید.
4) حال برای شما پنجره ای باز می شود. در این محیط، بر روی Already Purchased? در پایین سمت چپ کلیک کنید. در پنجره بعدی، در بالای باکس، عبارتی با نام “Please enter your serial number” وجود دارد. شما بایستی سریال به آن بدهید. برای این کار، فایل Keygen.exe را اجرا کنید. از منوی بازشو، گزینه Corel VideoStudio Ultimate X9 را انتخاب کنید و بر روی Generate Serial Number کلیک کنید. سریال بدست آمده را در باکس مربوطه کپی کنید و سپس بر روی گزینه Contact Corel کلیک کنید.
5) در پنجره بعدی به شما Installation Code از طریق نرم افزار داده می شود. آن را به درستی و با رعایت خط فاصله ها “-” در محیط keygen کپی کنید.
6) بر روی Generate Activation Code کلیک کرده تا به شما عبارت Activation Code داده شود. عبارت مربوط را در محیط نرم افزار در باکس مربوطه کپی کنید تا نرم افزار فعال سازی شود.
7) کار تمام است! نرم افزار شما رجیسترشده است. حتما نرم افزار را در فایروال خود قراردهید تا سریال نامبر شما به طور اتفاقی غیرفعال نشود.
8) اینترنت خود را وصل کنید. نرم افزار را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3781
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 380
  • آی پی دیروز : 409
  • بازدید امروز : 813
  • باردید دیروز : 1,854
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 8,582
  • بازدید ماه : 17,696
  • بازدید سال : 169,024
  • بازدید کلی : 9,211,310