قطعا یک بار هم که شده بازی  آنلاین  Clash of Clans را انجام داده اید ! اگر هم بازی نکرده اید حتما نام آن را شنیده اید. کلش آف کلنز در حقیقت یک عنوان Free-2-play است, می توان گفت که اساس این بازی سبک دفاع از قلعه (Tower Defense) می باشد و همانطور که می دانید ، در بازی Clash Of Clans تا زمانی که کاربر در دهکده خود باشد، بازی هیچگونه حمله کننده ای را برای حمله به اکانت کاربر آنلاین پیشنهاد نمی دهد. یعنی عملا تا زمانیکه شما در بازی آنلاین باشید، هیچکس نمیتواند به شما حمله کند . ایده اصلی این برنامه هم همین است .

این برنامه بصورت خودکار، اکانت شما را در بازی ریلود می کند و شما از نظر سرور بازی آنلاین خواهید بود . به همین دلیل هم هیچکس نخواهد توانست به شما حمله کند! برنامه Auto Reloader for COC توسط یکی از طرفداران بازی Clash of Clans به همین منظور طراحی شده تا تنها با دو کلیک, یک کلیک برای شروع و یک کلیک برای متوقف کردن این کار رو بدون دردسر انجام دهید.

Clash-Of-Clans-Auto-Reloader

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار Auto Reloader for COC اندروید :

مهاجم نمیتواند به شما حمله کند تا زمانی که Auto Reloader رو متوقف نکردید
بارگذاری مجدد بازی Clash of Clans هر چند دقیقه
بدون نیاز به خرید محافظت توسط جم
در امان ماندن روستای شما در شب
و امکاناتی بیش …

آموزش و راه اندازی برنامه ریلود خودکار بازی کلش آف کلنز:

در ابتدا برنامه رو دانلود و روی گوشی اندرویدی یا شبیه سازی اندروید روی ویندوز نظیر بلواستکس نصب کنید.

سپس برنامه رو اجرا (فراخوانی) کنیدو بر روی START کلیک کنید.

بازی کلش آف کلنز رو اجرا کنید و در قسمت سمت بالای چپ بازی متن CoC Auto Reloader is running top here to chenge رو مشاهده کردید رمز موفقیت شما در اجرای برنامه است .